Хората измислят какво ли не. Автомобилите също не остават незасегнати. Някои от тях са бързи, други ни вършат незаменима работа в ежедневието, с трети стигаме до труднопроходими места. Но има и такива, за които няма ясен отговор защо и как са стигнали от въображението на създателите си до производство.

В тази статия събрахме именно тях.

Sir vival 

Този автомобил се появява в края на XX в., по идея на инженера Уолтър Джером. Названието произхожда от думата ''survival'' - оцеляване. Концепцията въплъщава идеята за създаване на най-безопасната машина на света. Колата има кръгла броня и повдигащи се врати.

 

Aurora

Aurora, създадена от Алфредо Джулиано, е друга заявка за най-сигурна кола в историята. Създадена е във втората половина на миналия век. В основата й е залегнало шаси от Buick Roadmaster. Корпусът на машината е изработен от стъклопласт. Предната броня е създадена с идеята да е максимално щадяща, при евентуален удар с пешеходец.

 

Dodge Deora

Този концепционален автомобил е показан на мотошоуто в Детройт през 1967 година. Странният пикап получава 9 престижни награди, но така и не влиза в серийно производство.

 

Mohs Ostentatienne Opera Sedan

Автор на този проект е Брус Мос, по професия той се занимава със създаване на самолети. Той решил да опита да създаде супер удобен пътнически автомобил. В крайна сметка полученият резултат е спорен. Една от ключовите особености на проекта е наличието на една врата, която е разположена в задната част.

 Covini C6W

Суперкар с шест гуми звучи, като глупост, но не и за създателите на Covini C6W. Италианецът Феручо Ковини създава проекта през 1976 година, но по различни причини създаването на прототип постоянно се отлага. Все пак първият подобен автомобил вижда свят през 2004 година.

KAZ

Три оси - това не е пределът. За това говори този необичаен четириосов електромобил от Страната на изгряващото слънце. Създаден през далечната 2001 година, японската машина още тогава развива впечатляващата скорост от 311 километра в час. Комбинираната мощност на четирите електромотора е 590 конски сили, пробегът също е на ниво - 300 км.

Lada «Рапан»

Този представител на руската автопромишленост, е представен на изложение в Париж през 1998 година. Въпреки футуристичния си дизайн, машината така и не е пусната в серийно производство.

Превод: Glas.bg