Apple пусна нови емотикони с неутрален пол – аналог на повечето си досегашни емотикони. Между тях има пънкари, клоуни, зомбита, инвалидна количка, куче-водач и сгъваща се протезна ръка. Това е част от актуализация на мобилната операционна система на компанията, информира БГНЕС.

Технологичният гигант предлага все по-голям брой приобщаващи дизайни на емоджита през последните години, представяйки такива с различен цвят на кожата и различни професии. През май Android на Google публикува собствени неопределени лица.

Новите емоджита-джендъри се различават леко от мъжките и женските. При някои е променен стилът и цветът на дрехите. При други са различни прическите и е използвана "полово неутрална" структура на лицето.

"Потребителите вече ще могат да избират желана комбинация цвят на кожата в допълнение към пола", се казва в съобщение на компанията.

Джендър идеологият е продължение на сексуалната революция от 60-те г. на XX в., чиято цел беше и остава разрушаване на семейството и намаляване на населението, за да има по-малко хора на планетата. Ако нямаме семейство, ние нямаме идентичност.

А човешката идентичност се състои от следните компоненти: 1) пол; 2) нация; 3) религия; и 4) семейство. От психологическа гледна точка, ако се съборят носещите конструкции на човешката идентичност, хората ще бъдат лишени от история и памет и ще се превърнат в едни обикновени потребители.

В крайна сметка обаче идеологията набира все по-голяма популярност и все повече последователи. Именно поради тази причина тя навлиза масово като нещо нормално и търсено, както в социално-културен план, така и в технологичния и бизнес сектори.