Гигантът Facebook предприема нова стъпка в правилната посока. Грандиозна смяна на логото ще помогне на компанията да се затвърди пред потребителите за пореден път и да намекне за империята от социални мрежи и приложения, които са нейна собственост.

Новото лого залага на изчистен дизайн, а цветовете са съчетани с тези на останалите приложения, собственост на Facebook. Новината съобщиха лично от екипа на Зукърбърг.

"Facebook започна като едно единствено приложение. Сега, 15 години по-късно, предлагаме огромен брой продукти, които помагат на хората да се свързват помежду си, да намерят общности, да развиват бизнеса си", написаха от компанията.

"Представяме ви новото лого и ще помогнем на потребителите да различават логото на цялата компания и това на мобилното приложение", обясниха още от технологичния гигант.

Според официалната им позиция потребителите трябва да са наясно кой какво притежава и уточняват - Facebook е собственик на приложенията Facebook app, Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal и Calibra.

Facebook Wordmark

From Facebook IG Settings