Вече близо десетилетие електромобилите на Tesla са сред най-обсъжданите теми от любителите на автомобили по целия свят.
Това е единствената компания, която се концентрира единствено върху електрическите автомобили, като произвеждаща четири модела (засега).

Tesla Roadster, Model S, Model X и последният Model 3 завладяха въображението на потребителите, но и предизвикват доста спорове.

Хората говорят за проектирането и производството на колите на Tesla, както и за техния маркетинг. Компанията вече се сблъсква с основните правила на индустрията, след като се опита да въведе нов подход към продажбите и ремонтите. Това обаче все още впечатлява малцина, докато повечето хора продължават да са скептично настроени към електрическите и самоуправляващи се автомобили.

Явно е, че пазарът се нуждае от време, за да се нагоди към тях. И докато повече медии се насочват към предимствата на колите на Tesla, изданието Motor Junkie посочи 20 причини, поради които електромобилите на марката трябва да бъдат избягвани.

Всъщност, това е всичко, което трябва да знаете, като обмисляте покупката на Tesla Roadster, Model S, Model X или Model 3.
Един от проблемите на всички електромобили е, че пробегът им пада драстично при движение по магистрала. Това е напълно противоположно на двигателите с вътрешно горене, които именно извън града (стига да се спазват ограниченията на скоростта) предлагат най-нисък разход на гориво. Причината е проста - всички коли на Tesla използват регенеративно спиране, за да презаредят батерията. И тъй като на магистралата скоростта не се намалява често, батерията рядко се презарежда.

Консумация на енергия при висока скорост

Един от проблемите на всички електромобили е, че пробегът им пада драстично при движение по магистрала. Това е напълно противоположно на двигателите с вътрешно горене, които именно извън града (стига да се спазват ограниченията на скоростта) предлагат най-нисък разход на гориво. Причината е проста - всички коли на Tesla използват регенеративно спиране, за да презаредят батерията. И тъй като на магистралата скоростта не се намалява често, батерията рядко се презарежда.