Вероятно сте чували за проучването, което твърди, че кучетата обичат стопаните си повече от самите себе си? Или поне това, според което те биха предпочели компанията на стопанина си пред храна? А колко хората обичат кучетата си?

Милионер, главен изпълнителен директор на компания, избра изненадващ начин да се отблагодари на ветеринарите, спасили 7-годишното му куче порода голдън ретривър.

Той купува телевизионна реклама на стойност 6 млн. долара, която ще бъде излъчена по време на най-голямото спортно събитие в САЩ – финала по американски футбол, известен като Супербоул.

Дейвид Макнийл, главен изпълнителен директор на WeatherTech, купува рекламата, след като Факултетът по ветеринарна медицина към Университета на Уисконсин успява да излекува неготово куче Скаут от рак.

През 2019 г. ветеринари откриват тумор в сърцето му, а Макнийл е информиран, че Скаут разполага с един месец живот. С прилагането на агресивна химиотерапия и лъчетерапия обаче само за два месеца туморът намалява с 90%, информира Washington Post. Днес Скаут е здрав.

Сега, след като Скаут се справя по-добре, Макнийл благодари на Факултета по ветеринарна медицина към Университета на Уисконсин с 30-секундна реклама на име "Щастливо куче", която ще бъде излъчена във втората четвърт на Супербоул.

Макнийл разказва пред WMTV, че рекламата струва 6 млн. долара, а за нея е платила неговата компания за автомобилни аксесоари  WeatherTech. Според Reuters 30-секунден спот по време на мача между Сан Франциско Фортинайнърс и Канзас Сити Чийфс, който ще се играе на 2 февруари (3 февруари българско време), струва около 5.6 млн. долара, пише profit.bg.

Рекламата, която разказва за историята на Скаут, докато той тича по плажа, призовава зрителите да даряват средства за ветеринарната дейност на университета.