Huawei обяви, че продажбите на смарт часовниците от серията WATCH GT от обявяването на първия й представител през октомври 2018 до сега, вече надминаха 2 милиона. Това превръща моделите в най-продаваните смарт часовници на компанията на глобално ниво.

За първото тримесечие на 2019 Huawei има регистриран ръст на годишна база в сегмента на носимите устойства от 282.2% в сравнение със същия период през миналата година на базата на анализ на IDC. Това поставя бранда в топ 3 в света в този сегмент, с над 5 милиона доставени устройства.

Още с представянето си HUAWEI WATCH GT получи високи оценки от технологичните журналисти и крайните потребители, включително и няколко награди за технологичните си характеристики и най-вече за продължителния живот на батерията си. HUAWEI WATCH GT предлага над 2 седмици живот на батерията между зарежданията с пълна функционалност. Над 81% от потребителите, закупилите смарт часовниците на компанията, посочват, че дългият живот на батерията е една от основните причини да си закупят точно устройство от тази серия на Huawei.

Сред основните функции на смарт часовниците на компанията е Huawei Truseen 3.0 – технология, която може да следи сърдечния ритъм на потребителите в продължение на 24 часа и да предостави детайла информация за здравословното им състояние.  Huawei Trusleep 2.0 пък позволява на потребителите да индифицират 6 типични проблеми в нощния си режим и да предоставят съвети за подобряване на качеството на съня. Смарт часовникът включва и над 10 спорни функции, които спомагат за лесното следене на тренировките и спортните режими на потребителите. Скорошен ъпдейт добави и функцията Always-on display, с която смарт часовникът по желание на потребителя може изцяло да пресъздаде усещането за стилен класически часовник.

В България се продават моделите Classic и Sport, съответно в кафяво и черно, и най-новият модел Active в тъмно зелено и оранжево.  Смарт часовниците на Huawei в момента са на промоционална цена от 299 лева в Технополис.