Ако не се вземат предвид периодичните случаи в които стават пожари и противоречивата работа на автопилота (тази система изисква по-внимателно проучване), в ежедневната експлоатация електромобилите Tesla могат да бъдат наречени надеждни. И което е още по-интересно - евтини.

 

Например, Модел S от 2015 година, за който ще ви разкажем, няма много повреди . Освен това повечето от основните компоненти са били заменени като част от гаранционното обслужване, което прави експоатацията още по-приятна.

Собственикът е направил списък с това кои части се е наложило да бъдат заменени. Пробегът на електромобила е повече от 724 хиляди километра!

В списъка е записано само, че на 58 587 км са подменени детайли на предното окачване, а също така батерията е подменена два пъти, на 312 594 км и 521 498 км.

Tesla Model S спаси живота на водача си в ужасяваща катастрофа (ВИДЕО)

Както разбирате, машината вече се движи с третата батерия. Може да изглежда много за четиригодишна електрическа кола. Но си струва да си припомним, че пробегът вече е надхвърлил 700 000 км, а по време на зареждането собственикът почти винаги използва мощни терминали на Supercharger, което задължително влияе на срока на експлоатация на компонентите.

 

Също така можем да забележим, че за първи път батерията е сменена след малко повече от 300 хиляди километра, а втората - след 200 000. От последната смяна, моделът Tesla S е преодолял 203 хиляди километра, което може да означава предстояща подмяна. Между другото, 1 миля измината в тази кола струва 0.19 долара. Не забравяйте, че изчисленията се основават на цената на електричеството и консумативите в САЩ. /auto.blitz.bg