3D холограмите до неотдавна бяха плод единствено на развинтеното въображение на филмовите сценаристи, но ето че по света вече виждаме все по-широко разпространение на подобни технологии. Основателят и съсобственик на "Хололед" Стоил Стоилов коментира възможностите на технологията в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

"3D холограмите навлизат все по-сериозно в индустрията и най-вече в рекламата. Според изследванията, продажбите на продукти чрез 3D реклама се вдигат с 30%", отбелязва Стоилов.

Германският цирк Roncalli привлече погледите на мнозина със спектакъла си през миналата седмица, на който бяха представени изцяло виртуално генерирани образи на животни. Подобна технология към момента е изключително скъпа, но с времето цената ѝ ще става далеч по-достъпна, за да може редица индустрии да се възползват от възможностите ѝ.

Целото интервю със Стоил Стоилов може да откриете на страницата на Bloomberg TV Bulgaria.