Със сигурност е тъжно и ужасяващо да видиш как половината население на света става на прах. А сега си представете, ако същото можеше да стане и с резултатите от търсенето ви в Google.

С излизането на Avengers: Endgame по театрите, в четвъртък Google започна да предлага тази възможност на потребителите си. Това което трябв да направите, е да пуснете търсене за „Thanos”, суперзлодеят, който уби половината Вселена с едно щракване в Avengers: Infinity War. (Великденското яйце първоначално се появи в сряда следобед, но – като че ли угасено от самия Thanos – бързо изчезна до повторното му появяване в четвъртък сутринта.)

Както Rocket посъветва бебето Groot в Guardians of the Galaxy Vol.2 – не пипайте това копче! Или в този случай – ръкавица.

Търсенето за Thanos активира „великденско яйце“ което показва ръкавицата на Thanos в горния десен ъгъл на резултатите от търсенето. Но знайте, че силата на тази картинка е всеобхватна. Пред очите ви, половината резултати от търсенето ще изчезнат на случаен принцип.

Google дори ви дава обновена бройка на резултати от търсенето, за да покаже последствията от действията ви. От 90 милиона, резултатите намаляват на половина до 45 милиона.

Thanos, естествено, използва ръкавицата, за да намали населението на галактиката, понеже смяташе, че е пренаселена. Може би и Google се чувстват по същия начин за резултатите от търсенията в Интернет.

Но не тъгувайте. Макар и тези резултати да са изчезнали, можете да ги възкресите, като натиснете отнова ръкавицата на побъркания титан.

Това не е първият път в който Googgle скриват „великденско яйце“ в резултатите на търсачката си. За по-малко разрушителни, но определено по дезориентиращи резултати, пуснете търсене за „askew“ „anagram“ или „do a barrel roll.“

Великденското яйце на Google е приятна изненада за феновете, които с нетърпение очакват излизането на филма Avengers: Endgame. Тричасовият филм излезе по кината на 24-ти април в Австралия, на 25-ти във Великобритания, а днес – в САЩ и България.